Korzyścidla Ciebiei Twoich pacjentów

Poznaj liczne korzyści i możliwości !

Platforma EXTRA Poradnia to kompleksowe oprogramowanie ściśle tworzone we współpracy z placówką, która organizuje wczesne wspomaganie rozwoju dziecka niepełnosprawnego i zagrożonego niepełnosprawnością. Nasza platforma różni się od typowych rozwiązań, które zawierają tylko ogólne funkcjonalności rejestracji pacjentów. Dzięki współpracy z tego typu placówkami stworzyliśmy oprogramowanie, które konkretnie jest przystosowane do zarządzania placówkami, zajmującymi się pomocą pedagogiczną, logopedyczną i psychologiczną.
Natomiast na Państwa życzenie możemy wprowadzić rozwiązania przystosowane konkretnie do Państwa placówki.

Przedstawiamy najważniejsze cechy naszej platformy, która jest pierwszą w Polsce tego typu aplikacją do zarządzania poradnią.

Platforma EXTRA Poradnia to między innymi:

Automatyczne powiadomienia SMS dla lekarzy i pacjentów

Extra Poradnia wykorzystując nowinki technologiczne wprowadziła pełną automatyczną komunikację z pacjentami, lekarzami. System oprócz możliwości wysyłania pojedynczych SMS-ów do pacjentów, lekarzy posiada rownież możliwość wysyłania automatycznych powiadomień o zbliżającej się wizycie. Ponadto pacjent po otrzymaniu przypomnienia może odwołać wizytę odpisując na SMS-a. Wówczas system automatycznie zaznaczy w grafiku odwołaną wizytę, powiadomi sekretariat przez SMS, mail. Dodatkowo również lekarz z którym pacjent miał mieć wizytę otrzyma SMS-a z informacją o odwołanej wizycie.

Automatyczne wysyłanie tradycyjnych listów wprost z systemu

Nowa funkcjonalność polega na automatycznej wysyłce listów do pacjentów, innych osób czy instytucji bezpośrednio z platformy Extra Poradnia.
Jeżeli wysyłasz listy, dokumenty od teraz zapomnij o żmudnym adresowaniu kopert, drukowaniu dokumentów czy kolejkach na poczcie. Nasza platforma wyręczy Ciebie i Twoich pracowników. Załóżmy, że musisz wysłać Protokół do kilkunastu pacjentów. Dzięki naszemu rozwiązaniu wystarczy, że wybierzesz pacjentów oraz dokumenty, które chcesz wysłać.
System za Ciebie pobierze odpowiednie dokumenty z bazy danych. Dokumenty zostaną przetworzone, automatycznie wydrukowane, zapakowane, koperty zostaną zaadresowane i listy zostaną wysłane do poszczególnych pacjentów. Oczywiście wszystko za Ciebie wykona nasza platforma, cały proces jest automatyczny.

Natomiast, jeżeli danych adresowych nie ma w systemie, można również wysłać listy wpisując adres w systemie np.: do instytucji czy innych osób. Można także dodać dokumenty z pliku. Wówczas system również automatycznie doda taki plik i wyśle list. Możliwości jest bardzo dużo.

Wirtualny pendrive

Wirtualny pendrive pełni rolę Twojego przenośnego nośnika na którym możesz zapisywać wszelką dokumentację.
W platformie możesz dodawać pliki zapisane w Microsoft Office, Open Office, Word itp. Na przykład do systemu możesz dodać badania pedagogiczne, badania logopedyczne, badania psychologiczne, opinie WWR pacjenta.
W każdym momencie dokumentacje można wydrukować, otworzyć , wprowadzić zmiany i znowu zapisać w systemie. Jest to bardzo bezpieczny sposób przechowywania dokumentów, codziennie są wykonywane kopie zapasowe, więc pliki nie zostaną utracone. Dodatkowo nie trzeba nosić ze sobą dodatkowego dysku, dostęp do plików jest możliwy z każdej przeglądarki internetowej, tak więc nie ma ryzyka zgubienia takiego dysku i utracenia dokumentów.
Pliki te zapisywane są na serwerze, który posiada wiele zabezpieczeń (zabezpieczenie przeciwpowodziowe, systemy przeciwpożarowe, klimatyzowane pomieszczenia, awaryjne zasilanie, całodobowy monitoring, codzienne kopie zapasowe, zabezpieczenia w postaci terminali kodowych i biometrycznych czy zamków na karty magnetyczne itp. ). Dodatkowo, takie dokumenty można szybko i łatwo wyszukać w systemie.

Automatyczne tworzenie dokumentacji pacjenta

Platforma Extra Poradnia generuje wszystkie niezbędne dokumenty pacjenta.
Przy dodawaniu pacjenta do systemu są automatycznie tworzone dokumenty:
Wniosek o badanie, Zgoda SMS, Zgoda na udział w WWR, Zgoda na filmowanie,
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, Zarządzenie, Protokół, Harmonogram itd.
W protokole dla pacjenta nie trzeba ręcznie wpisywać danych. Formularz zintegrowany z dokumentem pozwala wybrać odpowiednie opcje, badania itd., system automatycznie wpisze treść w dokumencie PDF.
Harmonogram zajęć również jest tworzony automatycznie, już nie trzeba ręcznie wpisywać zajęć pacjenta, system automatycznie pobierze dane
i wygeneruje dokument PDF. Pozostałe dokumenty również generowane są automatycznie.

facebook